Front manager

 

 

FAS zoekt per direct nieuwe collega’s 

De front manager is verantwoordelijk voor een team op de belvloer in een van onze contactcenters. Deze verantwoordelijkheid bestaat uit zowel het waarborgen van een gezonde en gezellige werksfeer, als het behalen van de gestelde salestargets.

Om deze doelstellingen te bereiken begeleidt, coacht en motiveert de front manager de call agents. De front manager zorgt ervoor dat de call agents optimaal kunnen presteren.

Een front manager is één van de belangrijkste personen binnen de organisatie. De taken van een front manager bestaan onder andere uit:

– het voeren van sollicitatiegesprekken

– het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken

– het monitoren en bevorderen van de operationele resultaten

– het motiveren van jouw team verkoopadviseurs

Functie vereisten

Om succesvol te zijn in deze functie binnen onze organisatie dien je te beschikken over zeer goede communicatieve en organisatorische vaardigheden. Daarnaast zal je af en toe je mouwen op moeten stropen om zelf te laten zien hoe het moet!

Wij stellen daarnaast de volgende eisen aan een sollicitant voor deze functie:

Uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van de Nederlandse taal;
Aantoonbare ervaring op het gebied van coachen & leidinggeven:
Bovengemiddelde saleskwaliteiten;
Been 9 tot 5 mentaliteit.

Wat krijg je er voor terug?

Flexibele werktijden
Informele, resultaatgerichte werksfeer
Een leuke fulltime baan
Enthousiaste en gezellige collega’s
Uitdagend verdienmodel
Ontwikkelen van leidinggevende capaciteiten

Interesse?

Solliciteer dan als front manager via onderstaand formulier. Als jouw ervaring aansluit op ons functieprofiel word je gebeld door onze recruitment manager voor een telefonische kennismaking. Tijdens dit gesprek wordt een sollicitatie in persoon ingepland. Wie weet ben jij onze nieuwe front manager! 

Vragen? Bel nu (020) 205 14 64.

SOLLICTEER DIRECT OP DEZE VACATURE

4 + 3 =